byBiehl åpner pop-up - Steen & Strøm Department Store

byBiehl åpner pop-up

Ifølge Charlotte Biehl, grunnleggeren av det danske smykkemerket byBiehl, har drømmen alltid vært å skape et vellykket globalt smykkeselskap. I 2017 ble byBiehl lansert med suksess i Norge, og i dag selges byBiehl i mer enn 140 forhandlere i Norge. ByBiehl øker i november fokuset i Norge ved å åpne en pop-up-butikk i Steen & Strøm, som et svar på en raskt voksende etterspørsel etter byBiehl smykker i Norge.

I en alder av ti år ville Charlotte Biehl, grunnlegger av byBiehl, ha en ponni. For å realisere drømmen, plantet hun et jordbærplante og solgte bærrene i veikanten. Noen år senere nådde hun målet sitt og kjøpte en ponni.
I dag følger Charlotte fortsatt den samme oppskriften av initiativ og hardt arbeid daglig, og jobber med sin drøm om å skape et vellykket, globalt smykkeselskap. Denne november lanserer byBiehl en pop-up-butikk i Steen & Strøm i Oslo. Noe som gjør Charlotte til et skritt nærmere drømmen om å skape et virkelig globalt smykkemerke.

«Jeg er virkelig spent på lanseringen i november i Norge. Vi har høye forventninger! Plasseringen av Steen & Strøm gjør det til det perfekte stedet å introdusere nordmennene til byBiehl-universet. I tillegg til å introdusere flere mennesker til merket byBiehl, ser vi også pop-up-butikken som et showroom, der kundene får en mulighet til å se og prøve på hele kolleksjonen. I tillegg vil det også være en mulighet til å prøve på unike smykker som ikke vil bli solgt i noen annen butikk. Derfor, ser vi virkelig butikken som en mulighet til å skape en unik byBiehl-opplevelse for våre norske kunder”, forklarer Charlotte Biehl.

byBiehls formål er smykker er laget for å symbolisere noe dypere, og brikkene er feminine, sofistikerte og delikate. Kolleksjonene lærer alle positive budskap om hvordan du kan sette pris på og nyte livet. For eksempel Jungle Ivy- kolleksjonen, der formålet er å gi tilbake til naturen og inspirere kvinnene som bruker den. For hvert smykke som selges fra kolleksjonen, planter byBiehl et mangrovetre og gjør det mulig å redusere CO2.

Historien om byBiehl:

byBiehl ble etablert, som et resultat av Charlottes lidenskap for smykker. Hun kunne heller ikke finne rimelige og feminine stykker som hun ville ha på seg. Med tanke på design og kvalitet, begynte Charlotte å designe smykkene hun ønsket. Etter mye hardt arbeid klarte hun å lage den første kolleksjon av byBiehl smykker.

«Jeg har sannsynligvis alltid hatt en gründer inni meg. Jeg har en liten notisbok som er full av forretningsidéer, men jeg kom tilbake til ideen om å starte et smykkeselskap. Jeg har alltid likt å lage mine egne smykker, og jeg tror at det var en åpning i markedet, siden jeg ikke kunne finne smykker, jeg ønsket å kjøpe meg selv – sofistikerte, tidløse og personlige smykker av høy kvalitet til rimelige priser”, uttaler Charlotte.
Heldigvis lette andre kvinner etter de samme smykkene som Charlotte. byBiehl har raskt blitt et bestselgende merke i
bådeDanmark og Norge, og merkevaren samarbeider med influencers på sosiale medier fra hele verden.